Правілы выстаўлення ADM

Авіякампанія «Белавія» публікуе свае правілы выстаўлення Agency Debit Memo (ADM) для турыстычных агенцтваў з мэтай прадастаўлення выразнага разумення прычын выстаўлення ADM, а таксама сваёй палітыкі вядзення дыспутаў.

  1. ADM выстаўляюцца пры наяўнасці памылак у афармленні і выкарыстанні перавозачных дакументаў авіякампаніі «Белавія» па адной або больш прычын, пералічаных ніжэй:

    • Памылка пры разліку тарыфу
    • Парушэнне правілаў прымянення тарыфу
    • Недабор па зборах і таксах
    • Няправільнае пераафармленне & няправільны разлік сумы даплаты і штрафу
    • Няправільны разлік сумы вяртання & няправільны разлік сумы штрафу, які спаганяецца
    • Памылковыя сумы камісіі пры афармленні/пераафармленні квіткоў
    • Памылка ў разліку камісіі ў квітках, якія вяртаюцца
    • Парушэнне правілаў афармлення/вяртання vMPD/EMD/TKT
    • Неадпаведнасць класа браніравання класу аформленага білета
    • Квіткі не ўвайшлі ў справаздачу
    • Транзакцыі па крэдытных картах без пацвярджаючага кода
  2. ADM выстаўляюцца праз сістэму BSP link на працягу 9 месяцаў з моманту канчатковай даты паездкі.
  3. ААТ «Авіякампанія «Белавія» можа ўключыць у ADM больш за адну транзакцыі ў выпадку, калі прычына для выстаўлення прэтэнзіі адна і тая ж. Спіс дакументаў або спасылка на іх будуць прадстаўлены.
  4. Для агентаў BSP Расіі за кожнае ADM і ACM, выстаўленае ў сувязі з памылкамі па камісіі пры продажы/абмене/вяртанні, авіякампанія «Белавія» выстаўляе агенту штраф у памеры 10 (дзесяць) EUR з аплатай у расійскіх рублях па курсе Цэнтральнага банка Расійскай Федэрацыі на дату публікацыі ў BSPlink.
  5. ADM выстаўляюцца за парушэнне Правілаў браніравання ў ГДС:
    Правілы браніравання ў ГДС.
  6. Прыем да аплаты крэдітных картак:
    Агент можа прымаць карты да аплаты за продаж квітка ад імя авіякампаніі «Белавія», квіток якой будзе аформлены, у адпаведнасці з правіламі і парадкам дзеяння, указанымі ў Рэзалюцыі IATA № 890 і ў кіраўніку 9 і/альбо 14 кіраўніцтва «Billing and Settlement Plan for Agents».
    Агент павінен гарантаваць, што тып крэдытнай карты, што выкарыстоўваецца падчас продажу, прымаецца да аплаты авіякампаніяй «Белавія», праязны дакумент якой будзе аформлены. У цяперашні час авіякампаніяй «Белавія» прымаюцца наступныя тыпы карт у наступных BSP:

    • BSP Германіі (American Express – агенцкая камісія не налічваецца);
    • BSP Францыі (Visa, Master Card).

    Агент нясе адказнасць за праверку сапраўднасці крэдытнай карты і павінен гарантаваць, што ўладальнік карты падаў свой подпіс і крэдытная карта прымаецца да аплаты авіякампаніяй «Белавія». Авіякампанія «Белавія» будзе выстаўляць Агенту штраф праз ADM за прыём да аплаты некарэктнага тыпу крэдытнай карты ці калі аплата крэдытнай картай была зроблена ў BSP, дзе крэдытныя карты не прымаюцца да аплаты.
    Крэдытная карта, аформленая на імя Агента, ці на імя асобы, што мае права дзейнічаць ад імя Агента, ці на імя офіса Агента (яго партнёра ці супрацоўніка), не можа быць скарыстана ў сувязі з продажам авіяперавозак ад імя авіякампаніі «Белавія» кліенту Агента. Авіякампанія «Белавія» захоўвае за сабой права выстаўляць ADM у выпадку выяўлення фактаў неправамернага выкарыстання крэдытнай карты ад імя Агента ў сувязі з продажам авіяперавозак кліенту Агента.
    У выпадку калі з рахунка авіякампаніі «Белавія» экваерам крэдытных карт будзе спісаны штраф за несанкцыянаваныя дзеянні, адмову пасажыра ад куплі ці махлярства з выкарыстаннем крэдытнай карты для аплаты квітка, аформленага Агентам, авіякампанія «Белавія» выставіць Агенту штраф за панесеныя расходы.
    Зварот за цалкам не скарыстаны ці часткова скарыстаны квіток павінен быць аформлены толькі па заяве пасажыра і толькі з выкарыстаннем крэдытнай карты, якая першапачаткова была скарыстана для аплаты. Звароты будуць апрацоўвацца ў адпаведнасці з правіламі звароту скарыстаных тарыфаў і толькі ў рамках правіл выкарыстання тарыфу і толькі за нескарыстаныя квіткі ці за нескарыстаную частку квітка.

Працэдура ADM дыспутаў

  1. У выпадку, калі агент жадае аспрэчыць ADM, яму неабходна прадаставіць авіякампаніі ўсю якая пацвярджаючую дакументацыю на працягу 30 каляндарных дзён пасля атрымання ADM.
  2. Усе дыспуты павінны быць падмацаваныя дастатковымі доказамі і высланы на кантактны адрас, адлюстраваны ў левым верхнім куце ADM. Вусны дазвол/аўтарызацыя не будзе прымацца ў якасці абгрунтаванай прычыны для разгляду дыспуту.
  3. Дыспут, які не падмацаваны неабходнымі доказамі, разглядацца не будзе.
  4. Агентам неабходна выкарыстоўваць BSP link Dispute на час знаходжання ADM на дыспуце. Аплата па ADM, якія знаходзяцца на разглядзе, праводзіцца не будзе.
  5. Авіякампанія «Белавія» прымае рашэнне на працягу 60 дзён з моманту вынясення ADM на дыспут у адпаведнасці з усталяванай BSP працэдурай.

ACM ужываюцца ў наступных выпадках:

  1. Карэктаванне штрафу за ануляванне, збор за зварот – запыт павінен быць адпраўлены толькі праз BSP link.
  2. Рэгуляванне ADM - запыт павінен быць адпраўлены толькі праз BSP link.
  3. Карэктаванне няправільнай камісіі - запыт павінен быць адпраўлены толькі праз BSP link.
  4. Зварот квітка - ACM будзе выдавацца авіякампаніяй у выпадку, калі пасажыр не можа атрымаць пакрыццё ад агента і падае заяву на пакрыццё ў авіякампанію.
  5. Зварот дэпазіту за групу.
  6. Для занясення іншых карэктаванняў у рахунак агента праз BSP.

Авіякампанія не прымае запыт на выдачу ACM па заканчэнні 1 года з моманту выдачы квітка.

Агент павінен стварыць ACM з усімі пацвярджальнымі дакументамі і дэталямі выразна растлумачанымі.

Агент павінен адправіць запыт цягам 60 дзён пасля адпаведнага аплатнага цыкла з дапамогай BSP link. Авіякампанія не будзе прымаць ніякія ACM, атрыманыя пасля 60 дзён адпаведнага аплатнага цыкла BSP.

Мінімальная сума аднаго ACM павінна быць не меней за 20,00 еўра, 20,00 фунтаў стэрлінгаў, 20,00 даляраў ЗША ці эквівалентнай 20,00 даляраў ЗША ў мясцовай валюце.

Авіякампанія ўтрымвае адміністрацыйны збор у памеры 15,00 еўра, 15,00 фунтаў стэрлінгаў, 15,00 даляраў ЗША ці эквівалент 15,00 даляраў ЗША ў мясцовай валюце з агульнай разлічанай сумы ACM.

Дыспуты

  1. Тэрмін дыспуту для агентаў - 15 каляндарных дзён з моманту выдачы.
  2. У выпадку нязгод агент абавязаны звязацца з Авіякампаніяй цягам перыяду дыспуту з дапамогай BSP link.