Навіны Белавія

27 Мая 2021

Адказы на самыя папулярныя пытанні, якія паступаюць цяпер у Белавія

Зараз по зразумелых прычынах у “Белавія” паступае шмат запытаў ад пасажыраў і жуналістаў. Мы хочам трымаць вас у курсе нашых апошніх навін і дапамагчы нашым службам з каментарамі, таму публікуем адказы на самыя папулярныя пытанні, якія паступаюць на паштовыя скрынкі і ў сацыяльныя сеткі авіякампаніі.

Якія рэйсы скасаваны?

Авіякампанія адмяняе рэйсы ў сувязі з забаронай на палёты толькі пасля атрымання афіцыйнага паведамлення ад кампетэнтных органаў краіны прызначэння. Калі з’яўляецца інфармацыя па забаронам, яна публікуецца на сайце belavia.by і ў сацыяльных сетках. Мы стараемся максімальна аператыўна паведамляць пра ўсе афіцыйна прынятыя уладамі іншых краін рашэнні.

Як даведацца, ці скасаваны ваш рэйс?

Сачыць за статусам рэйса, які вас цікавіць (адменены ён ці не) можна самастойна ў раздзеле “Статус браніравання”. Таксама пасля атрымання афіцыйнай забароны на пералёты па якім-небудзь кірунку адмена рэйсаў вырабляецца ў самыя кароткія тэрміны, а пасажыры паведамляюцца пра адмену шляхам рассылкі смс-паведамленняў, электроннай пошты і іншых сродкаў сувязі.

Што рабіць з квіткамі па скасаваным рэйсам?

Можна перанесці дату вылету альбо аформіць поўнае вяртанне кошту білетаў без штрафаў. Гэта магчыма зрабіць на працягу 12 месяцаў з моманту пакупкі па месцы набыцця авіябілета.

Калі вы куплялі білет на сайце авіякампаніі

Правілы, інструкцыю і шаблон заявы па вяртанню білетаў можна знайсці тут. Звяртаем увагу, што да моманту афіцыйнай адмены рэйса вяртанне кошту авіябілета ажыццяўляецца па правілах ужытага тарыфу.

А інфармацыю аб адмене білетаў можна паглядзець тут

Для аператыўнага адказу на ўсе пытанні, якія ўзнікаюць у сувязі з сітуацыяй, у паведамленнях да інфармацыйна-даведачнай службы просім адразу ўказваць нумар свайго білета па скасаванаму рэйсу.

Так як колькасць зваротаў у інфармацыйна-даведачную службу авіякампаніі значна ўзрасла, час чакання можа быць павялічаны. Прыносім пасажырам прабачэнні за дастаўленыя нязручнасці і просім не адпраўляць запыты паўторна, так як гэта павялічвае час працы колл-цэнтра і затрымлівае адказы.

Калі вы набывалі квіткі ў агенцтвах (у тым ліку ў онлайн-агенцтвах)?

У такім выпадку запыт на вяртанне авіябілета накіроўваецца ў агенцтва, якое самастойна вырабляе вяртанне авіябілета і фінансавую выплату.

Як хутка грошы за авіябілет паступяць на картку?

Звяртаем увагу, што тэрмін залічэння грашовых сродкаў на картку пасля афармлення вяртання авіябілета залежыць ад банка.

Калі перелёт транзітны праз Мінск і адзін з рэйсаў адменены, ці можна скарыстацца другім рэйсам?

Для таго, каб скарыстацца другім рэйсам у выпадку, калі першы рэйс у авіякампаніі скасаваны, неабходна перааформіць білет. Калі ласка, накіруйце свой запыт з указаннем нумара вашага білета, а таксама з датай вылету і нумарам рэйса, якім вы хочаце скарыстацца, па месцы набыцця білета. Калі вы набылі квіток на сайце авіякампаніі – support@belavia.by, калі вы набылі квіток у офісах продажаў авіякампаніі – space.control@balevia.by.

Ці зменіцца цана на даступныя пералёты ў сувязі з сітуацыяй?

Кошт авіябілетаў залежыць ад даступнасці месцаў на рэйсах. Кіраванне рэсурсам месцаў ажыццяўляецца аўтаматычна. У сапраўднай сітуацыі цэны могуць вырасці толькі ў выпадку рэзкага павышэння попыту па якім-небудзь кірунку.

Аб скарачэнні штата “Белавія”

На жаль, па не залежных ад авіякампаніі абставінах, “Белавія” цяпер вымушана адмяняць дзясяткі рэйсаў у пік сезону. Сітуацыю ўскладняе тое, што перавозчык зусім нядаўна пачаў аднаўляцца пасля масавых адмен рэйсаў з-за пандэміі ў 2020 годзе. Хацелася б адзначыць, што ў разгар эпідэміі COVID-19 скарачэнні персаналу не праводзіліся. Разам з тым зніжэнне выдаткаў было дасягнута за кошт зніжэння надбавак і скарачэння графікаў работы.

У існуючых сёння абставінах скарачэнне выдаткаў, а таксама абвяшчэнне прастою або аптымізацыя колькасці персаналу – гэта непрыемныя, хоць і заканамерныя крокі. У той жа час мы хочам звярнуць увагу, што ў дадзенай сітуацыі рашэнні па персаналу могуць быць прыняты толькі (!) па рэкамендацыі кіраўнікоў падраздзяленняў і толькі (!) з улікам існуючага аб’ёму працы. Масавыя скарачэнні не разглядаюцца.

Колькі рэйсаў ужо скасавана/якія фінансавыя страты панясе кампанія і г. д.?

У сувязі з сітуацыяй, якая імкліва развіваецца, даваць статыстычныя дадзеныя і ацэначную характарыстыку таго, што адбываецца пакуль не ўяўляецца магчымым. Цяпер усе намаганні авіякампаніі накіраваны на больш хуткі разгляд усіх запытаў ад пасажыраў. Спадзяемся на разуменне.