FAQ

1. Аб праграме. Рэгістрацыя.

  1. Што такое праграма «Белавія Лідар»?

    «Белавія Лідар» – гэта праграма лаяльнасці, якая дае магчымасць сваім удзельнікам збіраць балы на асабістым рахунку за палёты рэгулярнымі рэйсамі Белавія, а таксама за карыстанне паслуг партнёраў праграмы, і выкарыстоўваць іх для афармлення прэміяльных авіяквіткоў.прэміяльных авіяквіткоў.

  2. Як я магу зарэгістравацца ў праграме «Белавія Лідар»?

    Каб стаць удзельнікам праграмы, Вам трэба запоўніць рэгістрацыйную анкету на сайце авіякампаніі, пасля чаго Вам будзе прызначаны асабісты нумар удзельніка «Белавія Лідар». Паведамляйце гэты нумар пры набыцці квіткоў, дадавайце нумар удзельніка да вылету праз асабісты кабінет або ва ўкладцы "Статус браніравання".

  3. Ці можа дзіця прымаць удзел у праграме “Белавія Лідар”?

    Так, можа. Удзельнікам праграмы «Белавія Лідар» можа стаць любы пасажыр, старэйшы за 2 гады.

  4. Пры рэгістрацыі ў праграме неабходна ўказаць тэрмін дзеяння пашпарта, аднак мой пашпарт бестэрміновы.

    Рэкамендуем дадаць дзесяць гадоў да даты выдачы пашпарта або ўказаць іншую адвольную дату.

  5. Пасля рэгістрацыі ў праграме я не атрымаў нумар удзельніка і пароль на электронны адрас.

    Для вырашэння гэтага пытання звярніцеся, калі ласка, у службу падтрымкі праграмы "Белавія Лідар" па тэлефоне + 375 17 220 20 80 або напішыце на leader@belavia.by. Таксама звяртаем Вашу ўвагу на тое, што часам ліст можа трапіць у «Непажаданыя лісты».

2. Асабісты кабінет.

  1. Як увайсці ў асабісты кабінет удзельніка праграмы «Белавія Лідар»?

    Уваход у асабісты кабінет ажыццяўляецца па электроннай пошце (на пошту будзе высланы шасцізнакавы код) альбо па нумары ўдзельніка (11 лічбаў) і паролю.

  2. Што рабіць, калі забыўся нумар удзельніка

    Для аднаўлення нумара ўдзельніка Вам трэба звярнуцца ў службу падтрымкі праграмы «Белавія Лідар» па тэлефоне +375 17 220 20 80 альбо напісаць на leader@belavia.by, указаўшы прозвішча/імя (напісанне лацінкай, як у пашпарце) і дату нараджэння.

  3. Як змяніць асабістыя дадзеныя ва ўкладцы «Белавія Лідар» у аб'яднаным асабістым кабінеце (нумар тэлефона, пашпартныя дадзеныя, e-mail)?

    Змяненне асабістых данных у профілі «Белавія Лідар» не можа быць здзейснена ўдзельнікам самастойна. Для змянення даных неабходна звярнуцца ў службу падтрымкі праграмы "Белавія Лідар" па тэлефоне + 375 17 220 20 80 або напісаць на leader@belavia.by.

  4. Як змяніць прозвішча/імя ў праграме "Белавія Лідар"?

    Для змянення прозвішча/імя ў праграме "Белавія Лідар" Вам неабходна накіраваць на leader@belavia.by:

    • заяву на змяненне асабістых дадзеных (форму заявы можна знайсці тут);
    • скан/фота актуальнага пашпарта;
    • скан/фота пацвярджальных дакументаў (пасведчанне аб заключэнні/скасаванні шлюбу або пасведчанне аб змене прозвішча/імя і г. д.).
  5. Як праверыць баланс у асабістым кабінеце?

    Для прагляду інфармацыі аб залічаных палётах, балансе неабходна зайсці ва ўкладку "Белавія Лідар" асабістага кабінета, задаць жаданы перыяд і клікнуць на зялёную кнопку "Гатова".

3. Карта ўдзельніка.

Як атрымаць карту ўдзельніка праграмы «Белавія Лідар»?

З 2 кастрычніка 2023 года выпуск пластыкавых карт спынены. Цяпер для ўсіх удзельнікаў праграмы "Белавія Лідар" даступна электронная карта ў асабістым кабінеце. Электронную карту можна спампаваць у мабільнае прыкладанне, клікнуўшы на QR-код і карта загрузіцца аўтаматычна. Для прылад iOS - гэта Apple Wallet, для Android - любое прыкладанне для электронных карт.

4. Набор балаў.

  1. Як назбіраць балы ў праграме "Белавія Лідар"?

    Для атрымання балаў неабходна:

    • стаць удзельнікам праграмы;
    • азнаёміцца з правіламі набору балаў;
    • абавязкова ўносіць нумар удзельніка пры набыцці квіткоў або дадаваць яго да вылету праз Асабісты кабінет / ва ўкладцы "Статус браніравання";
    • пераканацца, што дадзеныя пасажыра ў квітку супадаюць з дадзенымі ўдзельніка ў профілі;
    • здзейсніць палёт.

    Пры выкананні названых умоў налічэнне балаў адбываецца аўтаматычна на працягу 2-3 дзён пасля ажыццяўлення палёту.

  2. Ці можна ўлічыць палёты, якія былі здзейснены да рэгістрацыі ў праграме?

    Так. Вы можаце дадаць інфармацыю пра такія палёты ў асабістым кабінеце ва ўкладцы «Белавія Лідар», клікнуўшы на тры вертыкальныя кропкі насупраць балансу і выбраўшы ў падменю «Дадаць няўлічаны палёт», які адкрыўся. Аднак звяртаем увагу, што да разгляду могуць быць прыняты толькі тыя палёты, з моманту здзяйснення якіх прайшло не больш за 6 месяцаў.

  3. Як даведацца, колькі ў мяне балаў і якія палёты залічаны на мой баланс?

    Даведацца колькасць залічаных балаў і паглядзець інфармацыю аб палётах, якія былі ўлічаны, Вы можаце ў асабістым кабінеце ва ўкладцы «Белавія Лідар», задаўшы жаданы перыяд і затым клікнуўшы на зялёную кнопку «Гатова».

  4. Што рабіць, калі палёт не быў улічаны?

    Вы можаце дадаць інфармацыю аб такім палёце ў асабістым кабінеце ва ўкладцы «Белавія Лідар», клікнуўшы на тры вертыкальныя кропкі насупраць балансу і выбраўшы ў падменю «Дадаць няўлічаны палёт», які адкрыўся. Аднак звяртаем увагу, што да разгляду могуць быць прыняты толькі тыя палёты, з моманту здзяйснення якіх прайшло не больш за 6 месяцаў.

  5. Няма інфармацыі, неабходнай для запаўнення формы аб няўлічаным палёце.

    Пры даданні інфармацыі аб няўлічаным палёце абавязкова правільна пазначыць нумар рэйса і дату. Калі ў Вас не захаваўся нумар квітка, Вы можаце ўказаць замест яго дзесяць адзінак (пры апрацоўцы дадзеная інфармацыя будзе адкарэктавана). У выпадку, калі Вы не памятаеце дакладную дату, нумар рэйса, то рэкамендуем замовіць даведку аб палёце. Падрабязней.

    Звяртаем увагу, што авіякампанія не гарантуе залічэнне балаў пры недакладна прадстаўленых дадзеных.

  6. Калі будуць налічаны балы па няўлічаных палётах?

    Апрацоўка інфармацыі аб няўлічаных палётах займае 4-5 тыдняў.

  7. Ці могуць быць налічаны балы за палёты членаў маёй сям'і, сяброў, калег і г.д.?

    Згодна з правіламі праграмы "Белавія Лідар" удзел у праграме індывідуальны для кожнага пасажыра. Гэта значыць, што Вы можаце назбіраць балы толькі за свае асабістыя палёты.

  8. Ці налічваюцца балы і сегменты за палёты па прэміяльных квітках (квітках, аформленых за балы праграмы «Белавія Лідар)?

    Не. Балы і сегменты за палёты па прэміяльных квітках не налічваюцца.

  9. Ці налічваюцца балы за палёты на чартарных рэйсах?

    Чартарныя рэйсы не ўдзельнічаюць у праграме.

  10. Ці будуць налічаны балы за палёты на рэйсах іншых авіякампаній?

    Балы могуць быць налічаны толькі за палёты на рэгулярных рэйсах авіякампаніі "Белавія".

  11. Што такое кваліфікацыйныя і некваліфікацыйныя балы?

    Кваліфікацыйныя балы – гэта балы, якія налічваюцца ўдзельніку непасрэдна за здзяйсненне палёту.

    Некваліфікацыйныя балы – балы, якія могуць быць дадаткова налічаны ўдзельніку ў рамках праграмы "Белавія Лідар", як, напрыклад, бонусы ўдзельнікам элітных узроўняў праграмы, балы за выкарыстанне паслуг партнёраў праграмы і г.д.

    Кваліфікацыйныя балы ўлічваюцца для атрымання элітнага статуса ў праграме, а некваліфікацыйныя не ўлічваюцца. Для афармлення прэмій не мае значэння, да якога тыпу адносяцца залічаныя балы. Выкарыстоўваецца іх агульная сума.

  12. Ці могуць балы «згарэць»?

    Калі на балансе ўдзельніка не зарэгістравана ніводнага палёту за 2 каляндарныя гады запар, то балы, набраныя ўдзельнікам да гэтага перыяду, «згараюць» і аднаўленню не падлягаюць.

  13. Як яшчэ я магу назбіраць балы ў праграме «Белавія Лідар»?

    Збірайце балы, здзяйсняючы пакупкі і выкарыстоўваючы паслугі нашых партнёраў. Азнаёміцца са спісам партнёраў праграмы і ўмовамі атрымання балаў можна тут.

5. Выкарыстанне балаў.

  1. На што я магу патраціць балы?

    Налічаныя балы можна выкарыстоўваць на афармленне авіяквітка або павышэнне класа абслугоўвання на борце з эканамічнага да бізнэсу. Азнаёміцца з колькасцю неабходных балаў і ўмовамі афармлення прэмій можна тут.

  2. Ці магчымая частковая аплата баламі?

    Частковая аплата баламі немагчыма.

  3. Ці можна купіць балы?

    Не, пакупка балаў немагчыма.

  4. Ці магчыма перавесці балы з рахунку аднаго ўдзельніка на рахунак іншага?

    Не, перавод балаў з аднаго рахунку на іншы немагчымы.

  5. Як аформіць квіток за балы?

    Прэміяльны квіток можна аформіць анлайн на сайце авіякампаніі. Для гэтага аўтарызуйцеся ў асабістым кабінеце, абярыце «Мае браніравання», затым «Шукаць рэйсы», пазначце маршрут, дату і перацягніце паўзунок на «Хачу выкарыстоўваць балы». Таксама аформіць квіток за балы магчыма ў офісах па продажы авіяквіткоў Белавія. Звяртаем увагу, што дадаткова могуць быць налічаны аэрапортавыя зборы. Аплата збораў баламі не дапускаецца.

  6. Ці магу я аформіць за свае балы квіток для іншага пасажыра?

    Так, вы можаце аформіць квіток за свае балы на любога пасажыра.

  7. Як павысіць клас абслугоўвання за балы?

    Аформіць павышэнне класа абслугоўвання на борце з эканамічнага да бізнэсу можна пры выкананні наступных умоў:

    • наяўнасць пацверджанага і аплачанага авіяквітка эканамічнага класа, аформленага на бланку авіякампаніі «Белавія»;
    • клас браніравання ў аплачаным авіябілеце – M ці Y (адпавядае тарыфнаму брэнду Economy Flex);
    • авіяквіток павінен змяшчаць палётныя сегменты толькі авіякампаніі «Белавія» (код перавозчыка ў авіябілеце – В2).

    Для афармлення upgrade неабходна запоўніць адпаведную заяву (форму заявы можна знайсці тут і даслаць яе на leader@belavia.by. Рэкамендуем звяртацца не пазней за 3 дні да вылету.

  8. Ці можна аплаціць баламі дадатковыя паслугі (багаж, выбар месца і г. д.)?

    Не. Выкарыстоўваць балы можна толькі на афармленне авіяквітка ці павышэнне класа абслугоўвання.

6. Прэміяльны авіяквіток.

  1. Ці магчыма змяніць дату вылету ў прэміяльным квітку?

    Змяненне даты вылету магчыма ў межах тэрміну прыдатнасці авіяквітка (на працягу 1 года з моманту афармлення квітка):

    • са штрафам 20 EUR да вылету рэйса;
    • са штрафам 50 EUR пасля вылету рэйса.

    Змяніць дату вылету Вы можаце па месцы набыцця авіяквітка. Калі квіток быў набыты на сайце авіякампаніі, Вам неабходна накіраваць адпаведны запыт на support@belavia.by.

  2. Ці можна змяніць маршрут у прэміяльным квітку?

    Змяненне маршруту ў авіябілеце, аформленым за балы, не дапускаецца.

  3. Ці можна вярнуць прэміяльны квіток?

    Зварот авіяквітка, аформленага за балы, забаронены. Балы, скарыстаныя для яго афармлення, не могуць быць вернутыя на баланс.

  4. Ці будуць вернуты балы, выкарыстаныя на афармленне павышэння класа абслугоўвання, у выпадку вяртання авіяквітка?

    Балы, выкарыстаныя для афармлення прэміяльнага павышэння класа абслугоўвання, не могуць быць вернуты. Пры вяртанні квітка ўдзельніку праграмы вяртаецца сума, выплачаная па тарыфе за вылікам штрафаў і збораў за вяртанне (калі такія прадугледжвае аплачаны тарыф).

  5. Ці ўключаны спартыўны інвентар у прэміяльны квіток?

    Па прэміяльным білеце эканамічнага класа дапускаецца правоз 1 камплекта спартыўнага інвентару згодна з устаноўленымі ў авіякампаніі нормамі правозу спартыўнага рыштунку як па тарыфным брэнду "Смарт", па прэміяльным білеце бізнэс-класа - як па тарыфным брэнду "Бізнэс". Падрабязней.

  6. Ці уключаны багаж у прэміяльны квіток?

    Норма бясплатнага правозу багажу ў кабіне самалёта (ручная паклажа) для дарослых пасажыраў і дзяцей з прадастаўленнем асобнага месца па прэміяльным тарыфе ў эканамічным класе складае 1 месца вагой не больш за 10 кг і па памерах не перавышае 55х40х25 см. Норма бясплатнага правозу багажу 1 месца вагой не больш за 23 кг і не больш за 158 см у суме 3-х вымярэнняў. Норма бясплатнага правозу багажу ў кабіне самалёта (ручная паклажа) для дарослых пасажыраў і дзяцей з прадастаўленнем асобнага месца па прэміяльным тарыфе ў бізнэс-класе складае 2 месцы вагой не больш за 10 кг кожнае і па памерах не больш за 55х40х25 см кожнае.

    Норма бясплатнага правозу багажу (здаваемы багаж) для дарослых пасажыраў і дзяцей з прадастаўленнем асобнага месца па прэміяльным тарыфе ў бізнэс-класе складае 2 месцы вагой не больш за 32 кг і не больш за 158 см у суме 3-х вымярэнняў кожнае. Больш падрабязна азнаёміцца з нормамі правозу багажу, устаноўленымі ў авіякампаніі, можна тут.

7. Партнёрскія праграмы.

  1. Якія есці партнёрскія праграмы?

    Даведацца аб магчымасцях і азнаёміцца з умовамі збірання балаў за выкарыстанне паслуг партнёраў праграмы вы можаце тут.

  2. Калі адбываецца налічэнне балаў за выкарыстанне паслуг партнёраў праграмы "Белавія Лідар"?

    Балы налічваюцца ў месяцы, наступным за месяцам пакупкі/выкарыстання паслугі. Як правіла, залічэнне балаў адбываецца да 10 чысла кожнага месяца.

  3. Чаму балы не былі залічаны?

    Залічэнне балаў адбываецца аўтаматычна толькі ў тым выпадку, калі падчас афармлення паслугі/пакупкі быў указаны асабісты нумар удзельніка. Калі залічэнне не адбылося, то, калі ласка, звярніцеся ў службу падтрымкі партнёра або дашліце на leader@belavia.by пацвярджэнне аплаты паслугі з указаннем унесенага нумара ўдзельніка.

8. Элітныя ўзроўні.

  1. Як стаць удзельнікам элітнага ўзроўню?

    Для таго, каб стаць удзельнікам сярэбранага ўзроўню, неабходна на працягу аднаго каляндарнага года (з 1 студзеня па 31 снежня) здзейсніць 20 і больш палётаў рэйсамі Белавія, за якія налічваюцца балы, або набраць на працягу аднаго каляндарнага года (з 1 студзеня па 31 снежня) 15 000 і больш кваліфікацыйных балаў. Усе здзейсненыя палёты павінны быць улічаныя на балансе ўдзельніка не пазней за 6 месяцаў ад даты здзяйснення палёту.

    Для таго, каб стаць удзельнікам залатога ўзроўню, неабходна на працягу аднаго каляндарнага года (з 1 студзеня па 31 снежня) здзейсніць 40 і больш палётаў рэйсамі Белавія, за якія налічваюцца балы, або набраць на працягу аднаго каляндарнага года (з 1 студзеня па 31 снежня) 30 000 і больш кваліфікацыйных балаў. Усе здзейсненыя палёты павінны быць улічаныя на балансе ўдзельніка не пазней за 6 месяцаў ад даты здзяйснення палёту.

  2. Ці будзе ўлічвацца сегмент (палёт), дасканалы па прэміяльным білеце, для атрымання элітнага ўзроўню?

    Не. Сегмент за палёт, здзейснены за балы, не залічваецца.

  3. Як захаваць свой элітны ўзровень удзелу?

    Для захавання сярэбранага ўзроўню ў праграме ўдзельніку неабходна здзейсніць 20 кваліфікацыйных палётаў (або набраць 15 000 кваліфікацыйных балаў) на працягу аднаго каляндарнага года (з 1 студзеня па 31 снежня). Усе здзейсненыя палёты павінны быць улічаны на балансе ўдзельніка не пазней за 6 месяцаў ад даты здзяйснення палёту.

    Для захавання залатога ўзроўню ў праграме ўдзельніку неабходна здзейсніць 40 кваліфікацыйных палётаў (або набраць 30 000 кваліфікацыйных балаў) на працягу аднаго каляндарнага года (з 1 студзеня па 31 снежня). Усе здзейсненыя палёты павінны быць улічаны на балансе ўдзельніка не пазней за 6 месяцаў ад даты здзяйснення палёту.

  4. Калі недастаткова сегментаў/балаў для атрымання/пацверджання элітнага ўзроўню.

    Адзінай умовай для атрымання або захавання элітнага статусу з'яўляецца здзяйсненне неабходнай колькасці кваліфікацыйных палётаў (20 для сярэбранага і 40 для залатога) або набор неабходнай колькасці кваліфікацыйных балаў (15 000 для сярэбранага і 30 000 для залатога) на працягу аднаго каляндарнага года (з 1 студзеня па 31 снежня). Усе здзейсненыя палёты павінны быць улічаны на балансе ўдзельніка не пазней за 6 месяцаў ад даты здзяйснення палёту. Калі ўказаныя ўмовы не выкананы, то статус не можа быць прысвоены ніякім іншым спосабам

  5. Якія прывілеі дае элітны ўзровень?

    Азнаёміцца з пералікам прывілеяў, якія прадстаўляюцца ўдзельнікам элітных узроўняў, Вы можаце тут. Калі ласка, уважліва азнаёмцеся з умовамі атрымання прывілеяў.

  6. Што неабходна для афармлення карты сярэбранага ўзроўню для жонкі / мужа ўдзельніка залатога ўзроўню?

    Для афармлення карты сярэбранага ўзроўню жонцы/мужу неабходны:

    • заява ўдзельніка залатога ўзроўню (форму заявы можна знайсці тут);
    • копія пасведчання аб заключэнні шлюбу.

    Даслаць указаныя дакументы трэба на электронную пошту leader@belavia.by..

  7. Як скарыстацца прывілеем павышэння класа абслугоўвання на борце з эканамічнага да бізнэс-класа ўдзельніку залатога ўзроўню?

    Дадзены прывілей можа быць дадзены толькі на стойцы рэгістрацыі ў аэрапорце. Для гэтага трэба абавязкова прад'явіць сапраўдную электронную карту ўдзельніка праграмы залатога ўзроўню "Белавія Лідар".

    Звяртаем Вашу ўвагу, што гэты прывілей не з'яўляецца гарантаваным. Рашэнне аб павышэнні класа абслугоўвання на борце прымае прадстаўнік авіякампаніі на стойцы рэгістрацыі, зыходзячы з аналізу сітуацыі на рэйсе і наяўнасці такой магчымасці. Пры вылеце па авіяквітках, аформленых у класах браніравання A і W, па службовых авіяквітках, прэміяльных авіяквітках (аформленых за балы праграмы "Белавія Лідар") і квітках, аформленых з прымяненнем скідак (акрамя дзіцячай скідкі), прывілей не прадастаўляецца.