«Белавія Лідар» - гэта праграма лаяльнасці, якая дае магчымасць сваім удзельнікам збіраць балы на асабістым рахунку за палёты рэгулярнымі рэйсамі Белавія, а таксама за карыстанне паслугамі партнёраў праграмы, і выкарыстоўваць іх для афармлення прэміяльных авіяквіткоў.
Каб стаць удзельнікам праграмы, Вам трэба запоўніць рэгістрацыйную анкету на сайце авіякампаніі, пасля чаго Вам будзе прызначаны асабісты нумар удзельніка «Белавія Лідар». Паведамляйце гэты нумар пры набыцці квіткоў або пры рэгістрацыі на рэйс.
Так, можа. Удзельнікам праграмы «Белавія Лідар» можа стаць кожны пасажыр не маладзей за 2 гады.
Рэкамендуем дадаць дзесяць гадоў да даты выдачы пашпарта або ўказаць іншую адвольную дату.
Для вырашэння дадзенага пытання звярніцеся, калі ласка, ў аддзел праграм лаяльнасцi па тэлефоне (+375 17) 220 20 80 або напішыце на leader@belavia.by. Таксама звяртаем Вашу ўвагу на тое, што часам ліст можа трапіць у «Непажаданыя лісты».
Каб увайсці ў асабісты кабінет удзельніка, націсніце кнопку «Увайсці» (выява шэрага чалавечка) у правым верхнім куце экрана. Для доступу Вам трэба ўвесці нумар удзельніка (11 лічбаў) і пароль.
Удзельнік можа самастойна змяніць асабістыя дадзеныя (за выключэннем прозвішча, імя і даты нараджэння) у асабістым кабінеце ў раздзеле «Профіль».
Для змены Прозвішча/Імя Вам неабходна даслаць на leader@belavia.by:
Для прагляду інфармацыі аб налічаных балах неабходна ў раздзеле «Баланс» асабістага кабінета выбраць жаданы справаздачны перыяд і націснуць зялёную кнопку «Выбраць».
Мець пластыкавую карту класічнага ўзроўню не абавязкова. Вам дастаткова паведамляць нумар удзельніка пры набыцці квітка або пры рэгістрацыі на рэйс. Аднак калі Вы жадаеце атрымаць карту, калі ласка, паведаміце пра гэта супрацоўнікам праграмы па тэлефоне (+375 17) 220 20 80 або e-mail leader@belavia.by. Таксама звярніце ўвагу на тое, што для атрымання карты ўдзельніка на Вашым балансе абавязкова павінна быць зарэгістравана 3 палётныя сегменты ці 1500 балаў.
Для збору балаў неабходна:
Пры выкананні названых умоў, залічэнне балаў адбываецца аўтаматычна на працягу 4-5 дзён пасля здзяйснення палёту.
Так. Вы можаце дадаць інфармацыю аб такіх палётах ў асабістым кабінеце ў раздзеле «Баланс», скарыстаўшыся спасылкай «Дадаць інфармацыю аб няўлічаных палётах». Аднак звяртаем увагу, што да разгляду могуць быць прыняты толькі тыя палёты, з моманту здзяйснення якіх прайшло не больш за 6 месяцаў.
Даведацца колькасць назбiраных балаў і паглядзець інфармацыю аб палётах, якія былі залічаны, Вы можаце ў асабістым кабінеце ў раздзеле «Баланс», выбраўшы пажаданы справаздачны перыяд.
Вы можаце дадаць інфармацыю пра такі палёт у асабістым кабінеце ў раздзеле «Баланс», скарыстаўшыся спасылкай «Дадаць інфармацыю аб няўлічаных палётах» па сканчэнні 14 дзён з даты палёту. Аднак звяртаем увагу, што да разгляду могуць быць прыняты толькі тыя палёты, з моманту здзяйснення якіх прайшло не больш за 6 месяцаў.
Пры запаўненні інфармацыі аб няўлічаных палётах неабходна абавязкова правільна пазначыць нумар рэйса, аэрапорты вылету/прылёту і дату. У выпадку, калі ў Вас не захаваўся нумар квітка, Вы можаце пазначыць замест яго трынаццаць адзінак. Дапускаецца таксама выбраць любую літару ў поле «Клас браніравання».
У выпадку, калі Вы не памятаеце дакладную дату, нумар рэйса, то раім замовіць даведку аб палёце. Падрабязней.
Звяртаем увагу, што авіякампанія не гарантуе залічэнне балаў пры недакладна пададзеных звестках.
Апрацоўка інфармацыі аб няўлічаных палётах займае 4-5 тыдняў.
Згодна з правіламі праграмы «Белавія Лідар» удзел у праграме індывідуальны для кожнага пасажыра. Гэта значыць, што Вы можаце збіраць балы толькі за свае асабістыя палёты.
Балы за палёты на чартарных рэйсах не налічваюцца.
Балы могуць быць налічаны толькі за палёты на рэгулярных рэйсах авіякампаніі «Белавія».
Пры палёце на рэйсе сумеснай эксплуатацыі балы налічваюцца толькі ў тым выпадку, калі квіток аформлены на квоту месцаў авіякампаніі «Белавія» (код перавозчыка ў браніраванні і авіяквітку – B2) і кірунак паказаны ў табліцы набору балаў.
Кваліфікацыйныя балы – гэта балы, якія налічваюцца ўдзельніку непасрэдна за здзяйсненне палёту.
Некваліфікацыйныя балы – балы, якія могуць быць дадаткова налічаны ўдзельніку ў рамках праграмы «Белавія Лідар», як, напрыклад, бонусы ўдзельнікам элітных узроўняў праграмы, балы за выкарыстанне паслуг партнёраў праграмы і г.д.
Кваліфікацыйныя балы ўлічваюцца для атрымання элітнага ўзроўню ў праграме, а некваліфікацыйныя не ўлічваюцца.
Для афармлення прэмій не мае значэння, да якога тыпу адносяцца набраныя балы. Выкарыстоўваецца іх агульная сума.
Калі на балансе ўдзельніка не зарэгістравана ніводнага палёту за 2 каляндарныя гады запар, то балы, набраныя ўдзельнікам да гэтага перыяду, «згараюць» і аднаўленню не падлягаюць.
Збірайце балы, здзяйсняючы набыткі і выкарыстоўваючы паслугі нашых партнёраў. Азнаёміцца са спісам партнёраў праграмы і ўмовамі атрымання балаў можна тут.
Набраныя балы можна скарыстаць на афармленне авіяквітка або павышэнне класа абслугоўвання на борце з эканамічнага да бізнесу. Азнаёміцца з неабходнай колькасцю балаў і ўмовамі афармлення прэмій можна тут.
Часткова разлічыцца баламі немагчыма.
Не, купіць балы немагчыма.
Не, перавод балаў з аднаго рахунку на іншы немагчымы.
Прэміяльны квіток можна аформіць анлайн на сайце авіякампаніі. Для гэтага папярэдне аўтарызуйцеся ў асабістым кабінеце, абярыце маршрут, дату і пастаўце галачку ў графе «Аплата баламі».
Аформіць квіток за балы магчыма таксама ў офісах па продажы авіяквіткоў Белавія, прадстаўніцтвах за мяжой.
Звяртаем увагу, што дадаткова могуць збiрацца аэрапортавыя зборы. Аплата збораў баламі не дапускаецца.
Калі Вы ўдзельнік класічнага ўзроўню, то скарыстаць свае балы для іншага пасажыра Вы можаце толькі пры наступнай умове: Вы падарожнічаеце сумесна з гэтым пасажырам і ў вас адзінае браніраванне, г. зн. для сябе Вы таксама афармляеце квіток за балы па тым жа маршруце, на тую ж дату і рэйс.
Нельга набыць квіток для іншага пасажыра, калі Вы не здзяйсняеце палёт разам з ім або афармляеце квіток для сябе па іншым тарыфе (не прэміяльным) і ў вас асобныя браніраванні.
Калі ж Вы ўдзельнік элітнага (сярэбранага або залатога) ўзроўню, то Вы можаце афармляць прэміі са свайго рахунку на любога пасажыра.
Аформіць павышэнне класа абслугоўвання на борце з эканамічнага да бізнесу можна пры выкананні наступных умоў:
Для афармлення upgrade неабходна запоўніць адпаведную заяву (форму заявы можна знайсці тут і даслаць яе на leader@belavia.by. Рэкамендуем звяртацца не пазней за 3 дні да вылету.
Не. Выкарыстоўваць балы можна толькі на афармленне авіяквітка ці павышэнне класа абслугоўвання.
Змена даты вылету магчыма ў межах тэрміну прыдатнасці авіяквітка (на працягу 1 года з моманту афармлення квітка):
Змяніць дату вылету Вы можаце па месцы набыцця авіяквітка. Калі квіток быў набыты на сайце авіякампаніі, Вам неабходна накіраваць адпаведны запыт на support@belavia.by.
Змена маршруту ў авіяквітку, аформленым за балы, не дапускаецца.
Зварот авіяквітка, аформленага за балы, забаронены. Балы, выкарыстаныя для яго афармлення, не вяртаюцца на баланс.
Балы, выкарыстаныя для афармлення прэміяльнага павышэння класа абслугоўвання, не могуць быць вернутыя. Пры звароце квітка ўдзельніку праграмы вяртаецца сума, аплачаная па тарыфе, за вылікам штрафаў і збораў за зварот (калі такія прадугледжвае аплачаны тарыф).
Па прэміяльнаму квітку эканамiчнага класу дазваляецца правоз 1 камплекта спартыўнага інвентару паводле ўсталяваных у авіякампаніі нормаў правозу спартыўнага рыштунку як у тарыфным брэндзе «Смарт», па прэміяльнаму квітку бiзнэс-класа– як у тарыфным брэндзе «Бiзнес» (па прэміяльным квіткам, якiя куплены з 1 сакавiка 2023 года). Падрабязней.
Для прэміяльнага квітка эканамічнага класа даступны бясплатны правоз 1 месца багажу вагой да 23 кг і 1 месца да 10 кг у ручной паклажы.
Для прэміяльнага квітка бізнес-класа даступны бясплатны правоз 2 месцаў багажу, кожнае вагой да 32 кг, і 2 месцаў у ручной паклажы па 10 кг.
Больш падрабязна азнаёміцца з нормамі правозу багажу, усталяванымі ў авіякампаніі, можна тут.
Даведацца пра магчымасці і азнаёміцца з умовамі набору балаў за выкарыстанне паслуг партнёраў праграмы Вы можаце тут.
Балы налічваюцца ў месяцы, што ідзе наступным за месяцам куплі/выкарыстання паслугі. Як правіла, залічэнне балаў адбываецца да 10 чысла кожнага месяца.
Залічэнне балаў адбываецца аўтаматычна толькі ў тым выпадку, калі падчас афармлення паслугі/куплі быў указаны асабісты нумар удзельніка. Калі залічэнне не адбылося, то, калі ласка, звярніцеся ў службу падтрымкі партнёра або дашліце на leader@belavia.by пацверджанне аплаты паслугі з адлюстраваннем занесенага нумара ўдзельніка.
Для таго, каб стаць удзельнікам сярэбранага ўзроўню, неабходна на працягу аднаго каляндарнага года (з 1 студзеня па 31 снежня) здзейсніць 20 і больш палётаў рэйсамі Белавія, за якія налічваюцца балы, або набраць на працягу аднаго каляндарнага года (з 1 студзеня па 31 снежня) 15 000 і больш кваліфікацыйных балаў.
Для таго, каб стаць удзельнікам залатога ўзроўню, неабходна на працягу аднаго каляндарнага года (з 1 студзеня па 31 снежня) здзейсніць 40 і больш палётаў рэйсамі Белавія, за якія налічваюцца балы, ці набраць на працягу аднаго каляндарнага года (з 1 студзеня па 31 снежня) 30 000 і больш кваліфікацыйных балаў.
Не. Сегмент за палёт, здзейснены за балы, не залічваецца.
Элітны ўзровень прысвойваецца ўдзельніку пасля выканання неабходных для гэтага ўмоў і захоўваецца да канца наступнага года. На карце ўдзельніка пазначаны тэрмін дзеяння карты. У выпадку пацверджання ўзроўню Вам будзе выраблена карта з новым тэрмінам дзеяння.
Для захавання сярэбранага ўзроўню ў праграме ўдзельніку неабходна здзейсніць 20 палётаў (або набраць 15 000 кваліфікацыйных балаў) на працягу аднаго каляндарнага года (з 1 студзеня па 31 снежня).
Для захавання залатога ўзроўню ў праграме ўдзельніку неабходна здзейсніць 40 палётаў (або набраць 30 000 кваліфікацыйных балаў) на працягу аднаго каляндарнага года (з 1 студзеня па 31 снежня).
Адзінай умовай для атрымання або захавання элітнага ўзроўню з'яўляецца здзяйсненне неабходнай колькасці палётаў (20 для сярэбранага і 40 для залатога) або набор неабходнай колькасці кваліфікацыйных балаў (15 000 для сярэбранага і 30 000 для залатога) на працягу аднаго каляндарнага года (з 1 студзеня па 31 снежня).
Калі названыя ўмовы не выкананы, то статус не можа быць прысвоены ніякім іншым спосабам.
Пералік прывілеяў, якія маюць ўдзельнікі элітных узроўняў, Вы можаце знайсці тут. Калі ласка, уважліва азнаёмцеся з умовамі атрымання прывілеяў.
Для афармлення карты сярэбранага ўзроўню жонцы/мужу неабходна:
Накіраваць вышэйназваныя дакументы патрэбна на электронную пошту leader@belavia.by.
Upgrade можа быць прадастаўлены толькі на стойцы рэгістрацыі ў аэрапорце. Для гэтага абавязкова трэба прад'явіць пластыкавую карту ўдзельніка праграмы залатога ўзроўню «Белавія Лідар» з актуальным тэрмінам дзеяння.
Звяртаем Вашу ўвагу, што дадзены прывілей не з'яўляецца гарантаваным. Рашэнне аб павышэнні класа абслугоўвання на борце прымае прадстаўнік авіякампаніі на стойцы рэгістрацыі ў залежнасці ад сітуацыі на рэйсе і наяўнасці такой магчымасці.
Пры вылеце па авіяквітках, аформленых у класах браніравання A і W, па службовых авіяквітках, прэміяльных авіяквітках (аформленых за балы праграмы «Белавія Лідар») і па квітках, аформленых з улікам зніжак (акрамя дзіцячай зніжкі), прывілей не прадастаўляецца.