Закупкі

04 Лістапада 2010

ЗАПРАШЭННЕ

да ўдзелу ў адкрытым конкурсе па выбары выканаўцы паслугі па выкананні работ па замене вітражных вокнаў на вокны з ПВХ у памяшканнях кас першага паверха ў будынку галаўнога офіса авіякампаніі па вул. Няміга, 14 з аднаго лота


  1. Звесткі аб заказчыку (арганізатары, ўпаўнаважанай арганізацыі):
    1. Поўнае найменне: Рэспубліканскае унітарнае прадпрыемства «Нацыянальная авіякампанія «Белавія».
    2. Месца знаходжаньня: 220004, Рэспубліка Беларусь, г. Мінск, вул. Няміга, 14.
    3. Прозвішча, імя, імя па бацьку кантактнай асобы: начальнік аддзела эксплуатацыі наземных будынкаў і капітальнага будаўніцтва - Саковіч Уладзімір Мікалаевіч.
    4. Нумар кантактнага тэлефона/факса: +375 17 220-29-27, тэл./факс + 375 17 220-26-19.
    5. Адрас электроннай пошты: ons@belavia.by .
    6. Іншыя звесткі: час для звароту: панядзелак - чацвер з 8.30 да 17.30, пятніца з 08.30 да 16.15, абедзенны перапынак з 13:00 да 14:00.
  2. Звесткі аб дзяржаўнай закупцы:
    1. Прадмет закупкі (назва): рамонтна-будаўнічыя работы.
    2. Аб'ёмы закупкі (у натуральным (з указаннем адзінкі вымярэння) або грашовым выражэнні): -
    3. Месца пастаўкі тавараў: 220004, г. Мінск, вул. Няміга, 14.
    4. Крыніца фінансавання: ўласныя сродкі.
    5. Арыентыровачныя тэрміны ажыццяўлення закупкі: да 08.11.2010.
    6. Іншыя звесткі: няма.
  3. Звесткі аб працэдуры запыту:
    1. Тэрміны, месца і парадак прадстаўлення конкурсных дакументаў: з 04.11.2010 года да 08.11.2010 года, па адрасе: 220004, Рэспубліка Беларусь, г. Мінск, вул. Няміга, 14, прадстаўніку прадпрыемства ўдзельніка конкурсу;
    2. конкурсныя дакументы прадстаўляюцца:
      1. на мове (мовах): руская;
      2. па адрасе: 220004, Рэспубліка Беларусь, г. Мінск, вул. Няміга, 14;
      3. платна (бясплатна): бясплатна;
        1. цана конкурсных дакументаў: няма;
        2. валюта плацяжу за конкурсныя дакументы: няма;
        3. спосаб плацяжу: няма.
    3. Конкурсныя прапановы:
      1. месца (адрас) і парадак прадстаўлення: 220004, Рэспубліка Беларусь, г. Мінск, вул. Няміга, 14, прадстаўніком прадпрыемства ўдзельніка конкурсу. Канверт павінен быць з паметкай «На адкрыты конкурс па выбары выканаўцы паслугі па выкананні работ па замене вітражных вокнаў на вокны з ПВХ у памяшканнях кас першага паверха ў будынку галаўнога офіса авіякампаніі па вул. Няміга, 14»!; ;
      2. канчатковы тэрмін падачы: да 11:00 гадзін (час беларускі) 08.11.2010 года;
      3. патрабаванні да арганізацый і фізічным асобам, уключаючы індывідуальных прадпрымальнікаў, якія могуць быць удзельнікамі працэдуры закупкі: ў запрашэнні на перамовы і тэхнічным заданні;
    4. іншыя звесткі, устаноўленыя заказчыкам (арганізатарам, ўпаўнаважанай арганізацыяй): ў запрашэнні на перамовы і тэхнічным заданні.