Аплата праз сістэму "Разлік"

Сістэма "Разлік" – гэта аўтаматызаваная сістэма плацяжоў, якая дзейнiчае на тэрыторыі Рэспублікі Беларусь.

Сістэма "Разлік" дазваляе правесцi аплату авіябілетаў:

  • у зручнай для Вас форме (з дапамогай наяўных грашовых сродкаў, банкаўскіх карт, электронных грошай);
  • у зручны для Вас час (але не пазней тэрміну аплаты, вызначанага на сайце www.belavia.by у працэсе браніравання авіябілетаў. У адваротным выпадку па яго заканчэнні заказ будзе скасаваны без пакрыцця Вам якіх-небудзь грашовых сродкаў і кампенсацый);
  • у зручным для Вас пункце прыёму аплаты, у тым ліку:
    • касы банкаў-удзельнікаў сістэмы "Разлік";
    • аўтаматызаваныя прылады і сістэмы самаабслугоўвання, у тым ліку:
      • банкаматы
      • плацежныя тэрміналы
      • інфа-кіёскі
      • сістэмы інтэрнэт-банкінгу
      • сістэмы па рабоце з электроннымі грашыма

Працэдура аплаты праз сістэму "Разлік" выглядае наступным чынам:

  1. На сайце www.belavia.by забраніруйце авіябілет і атрымайце:
    • код браніравання (PNR)
    • унікальны нумар Вашага заказу (восем лічбаў)
    • электроннае пісьмо (e-mail) з пацвярджэннем Вашага браніравання, якое змяшчае ў тым ліку:
      • нумар заказу;
      • крайні тэрмін аплаты заказу, па заканчэнні якога заказ будзе скасаваны без кампенсацый i пакрыцця Вам якіх-небудзь грашовых сродкаў.
  2. Не пазней крайняга тэрміну аплаты Вашага заказу аплаціце авіябілет любым зручным для Вас спосабам:
    • варыянт 1: калі аплата ажыццяўляецца ў касах банкаў, далучаных да сістэмы "Разлік"[1]:
      • паведаміце аператару аб аплаце паслуг Белавія праз сістэму "Разлік";
      • паведаміце аператару нумар Вашага заказу(восем лічбаў);
      • выканаеце аплату (з дапамогай банкаўскай карткі ці наяўных грашовых сродкаў);
      • атрымаеце чэк, які пацвярджае ажыццяўленне Вамі аплаты;
    • варыянт 2: калі аплата здзяйсняецца з дапамогай аўтаматызаваных прыладаў, далучаных да сістэмы "Разлік": [1]
      • у экранным меню аўтаматызаванай прылады выберыце пункт, звязаны з аплатай праз сістэму "Разлік" паслуг НАК "Белавія" (напрыклад, дадзены раздзел можа называцца ERIP /аплата Белавія);
      • увядзіце Ваш нумар заказу;
      • выканаеце аплату (з дапамогай банкаўскай карткі ці электронных грошай);
      • атрымаеце чэк, які пацвярджае праведзеную Вамі аплату;
    • варыянт 3: калі аплата здзяйсняецца пры дапамозе электронных грошай:
      • для аплаты WebMoney (WMB) неабходна на сайце ў раздзеле "Белавія - Аплата авіябілетаў" увесці нумар заказу, атрыманы пры браніраванні на сайце Белавія і далей прытрымліваючыся інструкцыі сэрвісу WebMoney зрабіць аплату;
      • для аплаты EasyPay неабходна перайсці па спасылцы спасылцы, у каталогу тавараў і паслуг выбраць "Белавія - Аплата авіябілетаў", увесці Ідэнтыфікатар (нумар) кашалька/пароль і далей прытрымліваючыся інструкцыі сэрвісу EasyPay зрабіць аплату.
      • атрымайце чэк, які пацвярджае выкананую Вамі аплату
  3. На працягу 3-х гадзін з моманту ажыцяўлення аплаты праз сістэму "Разлік" Вам будзе накіравана паведамленне са спасылкай на маршрут-квітанцыю электроннага білета. Варта ўлічваць наступнае:
    • маршрут-квітанцыя электроннага білета з'яўляецца пацвярджэннем факта афармлення білета і змяшчае ўнікальны нумар электроннага білета;
    • паведамленне высылаецца ў электронным выглядзе на e-mail першага пасажыра, указанага пры браніраванні. Калі Вы не з'яўляецеся першым пасажырам, звяжыцеся з ім для ўдакладнення сітуацыі з атрыманнем маршрут-квітанцыі электроннага білета
    Звяртаем увагу на тое, што Вы можаце даведацца пра нумар Вашага электроннага білета і самастойна надрукаваць маршрут-квітанцыю, якая змяшчае нумар Вашага электроннага білета. Для гэтага трэба ўвесцi на сайце www.belavia.by у раздзеле «Статус браніравання» наступныя дадзеныя:
    • код браніравання (PNR), атрыманы пасля браніравання авіябілета і надрукаваны на чэку
    • прозвішча першага пасажыра (лацінскімі літарамі).
    Увага! У выпадку неатрымання нумара электроннага авіябілета ў зазначаны перыяд пасля аплаты, просім Вас неадкладна звязацца з нашай службай падтрымкі кліентаў: +375 (17) 220 25 55, e-mail: bookonline@belavia.by
  4. Адсутнасць надрукаванай маршрут-квітанцыі электроннага білета, у якую ўваходзiць нумар Вашага электроннага білета, не з'яўляецца падставай для адмовы ў перавозцы, але мы настойліва рэкамендуем Вам мець яе пры сабе ў аэрапорце адпраўлення, так як службы бяспекі многіх аэрапортаў патрабуюць яе прад'яўлення пры праходзе да стойкi рэгістрацыі. Пры рэгістрацыі на рэйс у аэрапорце вылету прад'явіце пашпарт, па якім будзе здейснены пошук аплачанага Вамі авіябілета.

Заўвага:

  1. для пошуку бліжэйшага да Вас пункта прыёму аплаты можна скарыстацца наступным каталогам.

Увага! Заховайце чэк, ён можа быць выкарыстаны Вамі пры вырашэнні якіх-небудзь спрэчных пытанняў, звязаных з авіяперавозкі.

Увага! У выпадку ўзнікнення збою ў працэсе здзяйснення Вамі аплаты неадкладна звяжыцеся з нашай службай падтрымкі кліентаў: +375 (17) 220 25 55 email: bookonline@belavia.by