Навіны Белавія

06 Кастрычніка 2014

Вынікі работы авіякампаніі «Белавія» за верасень 2014 года

Сёння авіякампанія «Белавія» падагульніла вынікі працы за верасень і першыя дзевяць месяцаў 2014 года. Яны сведчаць аб устойлівым развіцці авіякампаніі і росце яе вытворчых паказчыкаў.

У мінулым месяцы авіякампанія даставіла да пунктаў прызначэння 220.190 чалавек, што на 18,5% больш, чым у верасні мінулага года. Усяго за 9 месяцаў 2014 колькасць пасажыраў, перавезеных авіякампаніяй, дасягнула 1597396 пасажыраў (122,5% да аналагічнага паказчыку 2013 года). У мінулым годзе авіякампанія ўпершыню перасягнула паўтарамільённую мяжу па колькасці пасажыраў, якія скарысталіся паслугамі «Белавія», толькі ў лістападзе. Такі рост стаў магчымы дзякуючы гнуткай палітыцы прыцягнення транзітных пасажыраў, якая праводзіцца авіякампаніяй і Нацыянальным аэрапортам "Мінск". «Белавія» працягвае самымі высокімі тэмпамі павялічваць аб'ёмы перавозак праз базавы аэрапорт і 25 верасня на рэйсе з Масквы прывезла двухмільённага пасажыра Нацыянальнага аэрапорта «Мінск». «Белавія» далучылася да віншаванняў і выказала гатоўнасць працаваць на развіццё атрыманых вынікаў.

Пасажырскі паток авіякампаніі ў верасні вырас больш чым на 20% да паказчыкаў 2013 года і склаў 358.091 пасажыракіламетр. У параўнанні з леташнім перыядам са студзеня па верасень 2014 года аб'ёмы перавезеных грузаў і пошты ўзраслі на 7,5% і дасягнулі паказчыка 2339 тон.

У верасні авіякампанія працягнула пашыраць сэрвіс па продажы авіябілетаў на рэйсы «Белавія» і рэйсы авіякампаній-партнёраў у рамках спецыяльных прарэйтавых пагадненняў. Дадзеная паслуга была ўпершыню прадастаўлена пасажырам на сайце авіякампаніі ў ліпені з мэтай задавальнення пажаданняў і павышэння зручнасці для сваіх пасажыраў, якія актыўна вандруюць і аддаюць перавагу набыццю авіябілетаў праз інтэрнэт. Авіякампанія «Белавія» гарантуе, што набыццё білетаў на афіцыйным сайце - гэта надзейны спосаб падарожнічаць, таму што квіткі прадаюцца толькі на рэйсы партнёраў.

15 верасня «Белавія» павялічыла частату выканання рэйсаў паміж Мінскам і Санкт-Пецярбургам да 3 разоў у суткі. Гэта прапанова можа быць цікава як бізнес-пасажырам, якіх на гэтым напрамку з кожным годам становіцца больш, так і турыстам, якія вырашылі правесці адпачынак у Паўночнай сталіцы Расійскай Федэрацыі.

Акрамя таго, у верасні авіякампанія паспяхова правяла акцыю «Октоберфест з« Белавія ». Нашым кліентам былі прапанаваны спецыяльныя цэны на пералёты ў Берлін, Франкфурт і Гановер.

Ацэньваючы вынікі 9 месяцаў, генеральны дырэктар авіякампаніі «Белавія» Анатоль Гусараў сказаў: «Мы задаволеныя ўстойлівымі вынікамі развіцця авіякампаніі. Плануем і далей захоўваць зададзены тэмп па росце вытворчых паказчыкаў. Асобнае дзякуй нашым пасажырам, якія зрабілі выбар на карысць «Белавія».